Pakej Fotografi Bajonz Jambul

Saturday, July 16, 2011

Pavilion gamat seperti Anfield

Suasana di pusat membeli-belah Pavilion, Jalan Bukit Bintang tidak ubah seperti di Anfield apabila lebih 3,000 peminat setia Reds berkumpul menyaksikan pemain kesayangan mereka di depan mata.

Selain menyanyikan lagu tema, You'll Never Walk Alone peminat yang sudah berkumpul sejak pukul 12 tengah hari, turut bersorak Liverpool! Liverpool! ketika menunggu kehadiran pemain kesayangan mereka Jamie Carragher, Raul Meireles, Cristian Poulsen, John Flanagan, Andy Carroll dan Sotirios Kyrgiakos.

Kesemua pemain tersebut tiba pada pukul 3.30 petang bersama penolong pengurus, Steve Clarke pada majlis pelancaran kad debit institusi perbankan, Standard Chartered di sini, semalam.

Menurut Clarke, dia berharap kesemua pemain cergas selepas menempuh perjalanan yang memenatkan apabila terus bertolak ke Malaysia sebaik tamat perlawanan di China mengalahkan kelab Guandong Sunray Cave 4-3 Rabu lalu.

"Saya harap semua pemain kembali pada tahap sebenar menjelang perlawanan menentang Malaysia esok (hari ini)," katanya dalam majlis tersebut.

Clarke mengambil alih tugas pengurus Liverpool, Kenny Dalglish apabila legenda Reds itu terpaksa pulang semula ke England untuk menyelesaikan urusan pembelian pemain baru mereka Stewart Downing dari Aston Villa.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...